Projekty

Poniższa lista zawiera niektóre zadania ze studiów oraz co ciekawsze projekty w jakich dane mi było w moim dotychczasowym życiu uczestniczyć.

W Skandii

  • Przepisanie w aktualnych technologiach oraz wzbogacenie o dodatkowe funkcjonalności systemów transakcyjnych dla brokerów i klientów Skandii.
    • Technologie: JSF (Sun RI, Richfaces) , Facelets, Spring (Core, Security), JDBC, Hibernate, XPath, iText

W firmie Javatech

  • Eksperyment oparty na przebudowie systemu do przechowywania danych o Studiach.
    • Technologie: JSP, FOP, JDBC, JAX-RPC
  • Przebudowa interfejsu systemu do obsługi i administracji polis.
    • Technologie: JSF (MyFaces, Tomahawk, Trynidad, Ajax4jsf), Facelets
  • System do przepływu dokumentów i zadań.
    • Technologie: jBPM, Axis 2, X4, JSF, Hibernate
  • System do tworzenia spersonalizowanej strony domowej użytkownika.
  • Warstwa prezentacyjna oraz mechanizm skryptowy dla złożonego systemu do Ankietowania.
    • Technologie: JSF, Facelets, Taglibs, Ajax4JSF, JavaScript, EJB3, Web Services, Antlr, Java Web Start
  • System do tworzenia i publikowania Ankiet.
  • System do zarządzania infrastrukturą IT.
    • Technologie: JSF, AJAX, AJAX4JSF, JSP, Taglibs, XHTML, JavaScript, Hibernate, PostgreSQL

Na studiach

  • Biblioteka znaczników JSF.
    • Projekt magisterski na Informatyce.
    • Zadaniem projektu było zapoznanie się ze specyfikacją i implementcją szkieletu Java Server Faces i opracowanie komponentów interfejsu użytkownika rozszerzających standardowe znaczniki JSF (zwłaszcza możliwośći tabeli h:dataTable).
    • Wiedza zdobyta przy projekcie przdaje mi się bardzo często :-) .
  • Serwis WWW do tworzenia, przeglądania i rejestrowania się na kursy.
    • Technologie: Hibernate, EJB3, JSF, servlety, JSP
  • Forum wzorowane na grze Earth 2160
    • Technologie: HTML, Javascript, AJAX
    • Folder z innymi pozostałościami po przedmiocie "Progamowanie WWW"
  • SI Volley - projekt licencjacki na Matematyce.
    • Zadaniem projektu było stworzenie systemu uczącego się gry w komputerową wersję piłki siatkowej.
  • Visual Rseslib - projekt licencjacki na Informatyce.
    • Zadaniem czteroosobowego zespołu było stworzenie wygodnego interfejsu graficznego dla biblioteki Rseslib oraz graficznych narzędzi do analizy danych
    • Technologie: Java, Swing/AWT, JFreeChart
  • Program w Java-ie służący do odbierania i wysyłania do wielu użytkowników jednocześnie strumieni video.
    • Technologie: TCP/IP, UDP, RPC/RTCP
  • Napisany w języku C wielowątkowy program P2P wykorzystujący protokół sieciowy UDP do transmisji multicast-owej danych i wykorzystujący Session Anouncement Protocol (SAP) do przesyłania komunikatów.

W czasie wolnym

  • Tunel umożliwiający komunikację pomiędzy klientem MS Access a bazą Microsoft SQL Server poprzez HTTP